Alla inlägg den 15 april 2013

Av E - 15 april 2013 20:04

Var till stan i dag och gjorde en cystoskopi, av urinblåsa å rör, i hopp om att min knöl "bara" ska vara en cysta, som går hyfsat lätt att eliminera, men ack å suck så har jag nu åter igen undersökt min knöl och återigen åkt hem ännu mer fundersam än innan.blir kallad på magnetröntken, blir nästa steg... Och läkarens ord klingar i skallen... "Jag tror inte att det är elakartat, men jag kan inte säga vad det är" Jag känner att han kanske inte behövde säga någe alls... För " jag tror inte" är inte ettdugg betryggande för mig, det är ett sätt för läkare att "lugna" men jag blir mer stressad, om han inte alls vet vad det är, och INTE trodde det var någe allvarligt, skulle han verkligen skicka mig vidare på magnetröntken då?? Knölen har ju blivit större, så hur eller hur lär den bort!!!! Hoppas jag får tid väldigt snart.!. Att vara ovetande är banne mig Inge roligt.. Jag hatar att inte ha den kontrollen!! Men det possetiva med undersökningen idag är ju iaf att jag har ending blåsa haha... Nä fy hur jag är!!!

På tal om någe helt annat, så satt minsting sig upp från liggläge i sängen igår morse :) det går så fort.

Nu ska jag glo på film å tänka på någe annat en liten stund innan ja lär sooooova natti natti //E

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag, trebarns mamma, virrig, bakar, pysslar, tänker och funderar.... Skriver om Allt vad livet bjuder på i våran familj här i det blå!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

//E

//E

//E i det Blåhuset


Ovido - Quiz & Flashcards