Alla inlägg under februari 2013

Av E - 23 februari 2013 22:01

Ja som ja nog nämnt tidigare så uppskattar jag inte lördakvällar så jätte mkt. Tycker det ändå ofantligt tråkigt att sittauppe å glo själv pånågon halvdassig film på någon kanal med en jäkla massa reklam i.... Barnen sover åka jag är ju så trött såkag botde sova förlänge sen.... Men ja jag ska nog ta mitt vett tillfånga nu och gå och lägga mig... Gäääsp! Jupp bitter Fia är i farten

Av E - 18 februari 2013 22:00

Min mobil rättar som den själv tycker därför blir vissa inlägg här lite knasiga typ som det senaste... Men är man lite klurig kan man nog utan problem läsa sig igenom det iaf :)

Av E - 18 februari 2013 21:55

Äntligen kom dagen som skulle ge mig lite svar trode jag... Men det visade sig att jag blivit skickad till fel slags doktor... Inte alls irriterande att åka 44 mil tur å retur för att vara lika ovetande som innan, nu när jag lyckats få barnvakt å allt.. Å det är inte det lättaste vill jag lova. Sånt skulle jag bli kallad igen till den slags dr jag borde blivit kallad till från början om doktorn påmi vårdcentral bara varit aningen tydligare och noggrannare i sin beskrivning. Men inte mkt att föra åt nu antar jag!!

När vi väl vs hemma så kräktes mellan busen min.., hoppas på någon eftersläpande åksjuka, men vad vet jag. Men med våran otur med alla sjukdomar på senaste tiden så kan det ju var någe annat. Men jag hoppas på det bästa. Ojust nu sover alla mina tre små hjärtan :)

Däremot är jag aningen lite besviken på en viss herre i mitt liv... I bland kanske man ska försökTä ja lite längre och tänka på andras känslor inför vissa saker. Ens eget ego kanske inte alltid ALLTID måste gå först... Men han kan då i te komma pochera säga att jag inte försöker involvera honom i sker å ting, ursäkta då om det inte duger för "fina upptagna ego" du. Allt jag har att säga om det i nuläget!!

Nu ska mamman i det blå sluta sina ögon å försöka sova gott.
Natti natti //E

Av E - 14 februari 2013 18:07

Jag och äldsta sonen har gjort mumsmums :) vad gör man inte för att roa lillkillen lite :) å godkänt fick dom
Det vart bra många som sitter i frysen så chokladen stelnar och så vi har något att bjuda älskade äldsta barnet och min mamma på när dom kommer.
Längtar ihjäl mig efter dottra min :)

Av E - 8 februari 2013 20:03

Mamman som skriver denna blog har och har haft mkt Sjuka barn, hög feber å massa gnöl å ingen sömn, så bloggen har fått vila lite...
Just nu är jag inlagd eller minsting är inlagd igen för andningen bråkar igen. Men vi fråntog bukt med den oxå hoppas jag :) mellan är oxå med... Va ju inte riktigt tänkt att vi skulle behöva åka upp hit när jag åkte in till vårdcentralen i dag. Men hellre att dom faktiskt hör någe än att dom säger att man ska ta en Alvedon å avvakta... Som annars kan vara ett vanligt svar när man kontaktar dem. (Inte för att jag är en så som ringer eller söker vård spec ofta) men ändå :)

Så nu vet ni varför bloggen är tyst iaf

//E

Av E - 3 februari 2013 13:13

Ja nu börjar mamman i huset bli väldans hungrig..... Undrar va vi ska hitta på..., men kyckling känns som ett bra beslut iaf :) ska plocka fram ur frysen så får vi se vart det slutar :)

Av E - 3 februari 2013 07:00

Japp, ungarna har stimmat i ca 1,5 -2h nu.... Jag tror jag blir knäpp..., det finns ingen logisk förklaring till att va uppe så här tidigt... Helt sinnessjukt om jag får utrycka mig bacht.

I dag lär vi ta å röja undan lite å dansa med herr dammsugare och herr mopp. Baka lite skulle jag oxå gjort men vi får se vad som görs och hinns med.

Nu ska jag tvångs mysa me minsting.. Han kan ju inte rymma själv än :) å sen ska jag väl gå upp å se till att huligisterna får lite vettig frukost.

//E

Av E - 3 februari 2013 00:36

Nu ska här sovas hoppas jag, natti natti där ute :)
//E

Presentation


Jag, trebarns mamma, virrig, bakar, pysslar, tänker och funderar.... Skriver om Allt vad livet bjuder på i våran familj här i det blå!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

//E

//E

//E i det Blåhuset


Ovido - Quiz & Flashcards