Direktlänk till inlägg 31 januari 2013

Ny hårfärg...

Av E - 31 januari 2013 19:15

I dag sa jag farväl till mitt blondråttris hår och tog saxen å tog av ca 1,5dm (det syns knappt) men riset är borta och så färgade jag det brunt... Eller jag och jag, fick hjälp av en kompis ju. Nougatguld eller någe sånt tror jag dom kalla färgen. Helt Oki faktiskt... Men ovant att va så mörk.

Varit i Sveg och handlat och trodde att jag skulle få hämta ut mitt nya id kort, men polisen hade någe krångel med sin data så det gick inte. Så då lär jag tanig in någon dag snart i gen och hoppas på bättre tur då.

Mellan var ju hos doktorn i går ju, och vi fick ju en inhalations grejmockafjonk som vi hoppas ska hjälpa till att få bort hostan... Och efter lite motstånd och argumentationer så fixa vi det i dag :) jätte duktig kille :) trode det skulle bli mer bråk än vad det blev.. Så mamman i det blå är super nöjd över sin stora son :)

Men nu går ögonen i kors (helt sjukt trött ju och kl är snart kvart över sju) men småbarns päron som man är så får man skylla på att man bara ska kramas lite med barna när dom ska sova så får man oxå somna sött :)

Så jag ska kramas me barnen en stund nu... Hej svejs ;)
/E

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av E - 15 april 2013 20:04

Var till stan i dag och gjorde en cystoskopi, av urinblåsa å rör, i hopp om att min knöl "bara" ska vara en cysta, som går hyfsat lätt att eliminera, men ack å suck så har jag nu åter igen undersökt min knöl och återigen åkt hem ännu mer fundersam än...

Av E - 7 april 2013 16:09

Kan inte förstå hur man kan frysa så mkt inifrån så som jag gör... Isfingrar och stela leder, blir galen på detta... Tur att ungarna mina är mer varmblodiga :) å jag, jag springer omkring i varma jättesköna töfflor å en supervarm (kunde vara varmar...

Av E - 6 april 2013 08:09

Blev det tacos i pulkabacken, och det gick hem vill jag lova. Mkt poppis hos både barn å vuxna :) minsting var lite upprörd, men när han väl bestämde sig för att somna så vart det riktigt trevligt :) åkte lite pulka jag oxå... Hahaha. Hoppas att jag...

Av E - 4 april 2013 19:10

Nu jäklar är jag riktigt peppad när denna funktionärst-shirt ramla ner i postlådan i dag. Mitt mål att komma igång mer å åter mer än nu känns ju super kul nu nr man vet att det inte finns någon ursäkt. Annmälningsavgift är betald å allt.. Såååå peppa...

Av E - 4 april 2013 18:38

Men med sjuka barn som avlöser varandra, sjukhusvistelser, ambulans å helikopterturer så har jag inte prioriterat bloggen så hårt! Men nu hoppas jag att slippa åka mer med barnen.... Stackarna eller ja mest den minsta då...! Jag ska iväg med mi...

Presentation


Jag, trebarns mamma, virrig, bakar, pysslar, tänker och funderar.... Skriver om Allt vad livet bjuder på i våran familj här i det blå!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

//E

//E

//E i det Blåhuset


Ovido - Quiz & Flashcards