Alla inlägg den 4 april 2013

Av E - 4 april 2013 19:10

Nu jäklar är jag riktigt peppad när denna funktionärst-shirt ramla ner i postlådan i dag. Mitt mål att komma igång mer å åter mer än nu känns ju super kul nu nr man vet att det inte finns någon ursäkt. Annmälningsavgift är betald å allt.. Såååå peppad :)

Är väldigt väldigt sugen på att ta mig ner till mitt älskade Dalarna å gå Falun-Borlänge den 25 maj... Hade varit en bra träning inför tjejmilen :)

Idag har jag använt mig av barnen som träningsveektyg och så har vi dansat runt å Zumbat på mitt vis hahaha jätte kul :)

Av E - 4 april 2013 18:38

Men med sjuka barn som avlöser varandra, sjukhusvistelser, ambulans å helikopterturer så har jag inte prioriterat bloggen så hårt!
Men nu hoppas jag att slippa åka mer med barnen.... Stackarna eller ja mest den minsta då...!

Jag ska iväg med min knöl snart igen, huvva vill inte, vill inte, men måste. Tur mamms å papps ställer upp å kommer hit å tar ungarna så jag slipper sitta å skumpa på en buss me tre ungar hela dagen å försöka hålle dem i schack när man ska på undersökning funkar Lixom inte så jätte bra. Tacka vet jag älskade mamma å pappa som nästan alltid ställer upp... :)

I dag har jag å dottra glaserat å grejat på våra mini munkar vi bakade igår. Vi sockrade en drös i går, å sparade lite som vi skulle glasera. Dottra blev supernöjd med sitt resultat. (Några exempel finns på bilden)

Kramar på er //E

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag, trebarns mamma, virrig, bakar, pysslar, tänker och funderar.... Skriver om Allt vad livet bjuder på i våran familj här i det blå!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

//E

//E

//E i det Blåhuset


Ovido - Quiz & Flashcards