Alla inlägg den 7 april 2013

Av E - 7 april 2013 16:09

Kan inte förstå hur man kan frysa så mkt inifrån så som jag gör... Isfingrar och stela leder, blir galen på detta...
Tur att ungarna mina är mer varmblodiga :) å jag, jag springer omkring i varma jättesköna töfflor å en supervarm (kunde vara varmare) tröja jag fått av mannen i mitt liv mär jag va grav me mitten ungen :) så sånär stor men gör sitt jobb för d mesta.

Idag har vi haft en (tänker inte göra mer än vad jag måste göra) dag. Å ungarna har bestämt att det ska bli pommes med kovl... (Korv) å det kan jag ju faktiskt tycka va helt ok, en slösöndag som denna. Så pommesarna är i ugnen å jag, jag sitter här å försöker skriva mig varm på mobilen hahah.. Hjälper inget vidare. Nä ska väl gö någe grönsaker, eller ja skära upp lite grönsaker till maten, för så tycker jag det ska va ;)kram på er //E

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag, trebarns mamma, virrig, bakar, pysslar, tänker och funderar.... Skriver om Allt vad livet bjuder på i våran familj här i det blå!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

//E

//E

//E i det Blåhuset


Ovido - Quiz & Flashcards